Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020

Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020

W tym poście odsłonimy kilka ulepszeń, które zostały wprowadzone do interfejsu użytkownika trybu przygodowego i systemu ekwipunku, zademonstrujemy co jest możliwe dzięki nowym kątowym blokom dachowym, a na koniec zaprezentujemy zupełnie nowy utwór ze ścieżki dźwiękowej Hytale.

Jak stwierdzili sami twórcy, to był pracowity i ekscytujący miesiąc! Po długim okresie utajniania, wiele znaczyło dla zespołu, aby móc otwarcie rozmawiać o kolejnych krokach, które podejmują jako studio i o partnerstwie z Riot Games.

Po pierwsze, studio chciało podziękować społeczności za przemyślaną odpowiedź, jaką otrzymało to ogłoszenie. Wasza zachęta, opinie i pytania wiele dla nich znaczą. Potrzeba było dużo czasu, aby dojść do tego miejsca, a każdy krok zgodny jest z założeniem, że potrzeby fanów są na pierwszym planie. Dostarczanie gry, która daje graczom możliwości i spełnia ich oczekiwania, jest priorytetem numer jeden.
W międzyczasie, prace nad Hytale nadal trwają! Przyjrzyjmy się postępom, jakie ostatnio poczynili developerzy

WYBÓR SPRZĘTU I TRZYMANIE DWÓCH BRONI

Wprowadzono udoskonalenia do systemu wyposażenia, aby umożliwić korzystanie z różnych rodzajów przedmiotów w każdej ręce. Zostało to zaimplementowane wraz z nowym menu kołowym, które pozwala na szybkie przełączanie się pomiędzy przedmiotami, aby dopasować je do sytuacji.

W tym klipie Propzie bada lodową jaskinię podczas opadów śniegu w strefie 3. Szybka wymiana tarczy na pochodnię pozwala mu oświetlić drogę, a następnie za pomocą paska zamienia miecz na poręczny kilof.

Oto kolejny przykład tego systemu w użyciu:

Zbliżając się do małego obozu Trorków w strefie 1, Propzie wymienia pochodnię na tarczę, ale nadal zadaje pewne obrażenia. Po walce używa się osobnego, kołowego menu dla materiałów eksploatacyjnych, aby pomóc odzyskać życie po kęsie jedzenia.

Developerzy widzą, że krótkie filmy prezentujące grę, są bardzo często dokładnie analizowane przez społeczność. Warto jednak pamiętać, że Hytale jest w trakcie tworzenia, absolutnie każdy element gry może się zmienić.

NOWE BLOKI DACHU

Wachlarz niestandardowych bloków Hytale – który zostanie jeszcze przez nas szerzej opisany – został rozszerzony o nowy, obszerny zestaw elementów skośnych dachów. Podobnie jak inne niestandardowe bloki, są to warianty na podstawie bazowego materiału, które pozwalają na tworzenie bardziej skomplikowanych projektów.

Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020
Różne typy dachówek

Nowe typy bloków umożliwią budowniczym zgłębianie szerszej gamy stylów architektonicznych. Aby pokazać swój potencjał, zobaczcie co przygotowali członkowie studia!

Niektóre z poniższych budowli zostały zbudowane w obrębie stref i biomów trybu przygodowego, jednak wszystkie są stworzone przy użyciu narzędzi programistycznych Hytale i nie reprezentują zawartości trybu przygodowego

Po pierwsze, Propzie wykorzystuje nowe bloki jako część nowoczesnego, podmiejskiego domu:

Następnie Darkace wciela nowe bloki do twierdzy nadmorskiej, w komplecie z pirackim statkiem! (Poniższy statek jest częścią tej budowli, a nie działającym pojazdem).

Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020
Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020

Otium budując bliźniacze pałace wykorzystuje bloki do budowy kopułowych dachów i łukowych okien:

Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020
Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020

Raven stworzył nastrojowy gotycki dwór, położony na zboczu zakazanej góry:

Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020
Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020

Roddan włączył nowe bloki do swojej imponującej struktury pagody:

Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020
Postępy prac nad grą: Kwiecień 2020
NOWA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA: A WORLD BELOW

Nareszcie możemy przesłuchać nowy utwór ze ścieżki dźwiękowej Hytale. Ten utwór kompozytora Oscara Garvina towarzyszy miejscu z głębi gry – na więcej niż jeden sposób!