Postępy prac nad grą: Lipiec 2020

Postępy prac nad grą: Lipiec 2020

W tym wpisie na blogu, będziemy informować Was o kilku ekscytujących wydarzeniach w Hypixel Studios. Mamy również nową serię zdjęć prosto z Orbis, zawierających kilka nigdy wcześniej nie widzianych środowisk i stworzeń!

Przedstawiamy biuro Hypixel Studios!

Postępy prac nad grą: Lipiec 2020

W zeszłym miesiącu, kiedy developerzy otrzymali klucze do swojego pierwszego biura w Derry~Londonderry w Irlandii Północnej, osiągnęli kamień milowy w rozwoju jako twórcy gier. Podczas gdy rozwój gry Hytale nadal odbywa się zdalnie, biuro będzie stanowić bazę dla funkcji wsparcia, takich jak zapewnienie jakości i administracja biznesowa.
„Hypixel Studios to firma zdalna, ale nadal korzystamy z możliwości spotykania się od czasu do czasu”, mówi Noxy. „Stwierdziliśmy również, że nie każda rola nadaje się do pracy zdalnej – w szczególności funkcje wsparcia i administrowania, które działają lepiej, gdy są w fizycznym biurze”.

Większość zespołu Hypixel Studios nadal pracuje zdalnie z całego świata, ale nowe biuro reprezentuje ich pierwszą centralną siedzibę – bazę operacyjną, która będzie się nadal rozwijać, aby wspierać Hytale i jego społeczność przez kolejne lata.

Postępy prac nad grą: Lipiec 2020

Sporo pracy przed nimi, aby biuro zostało urządzone i odpowiednio udekorowane. W szczególności, są podekscytowani tym, że mają miejsce, w którym będą mogli wreszcie zaprezentować niektóre z niesamowitych dzieł fanów, które uwielbiają oglądać od czasu ogłoszenia Hytale. (W niedalekiej przyszłości pokażemy część z nich na naszym blogu).

Czekamy na więcej informacji o biurze w przyszłym poście!

Nowe miejsca pracy i nowe możliwości!

W ciągu ostatnich kilku miesięcy zespół stale się rozwijał, w miarę dalszego rozwoju Hytale. Zatrudniano  pracowników, aby sprostać potrzebom nowego biura, jednocześnie wprowadzając nowych producentów, projektantów i programistów w całym zakresie projektu, od trybu przygodowego, przez silnik gry, po zespół obsługujący platformę i usługi, który obsługuje całą firmę – i wciąż prowadzona jest rekrutacja na wiele stanowisk!

Jeśli jesteście zainteresowani, zajrzyjcie na odświeżoną stronę z ofertami pracy, aby dowiedzieć się więcej i złożyć swoją aplikację – podczas gdy niektóre z ról są zlokalizowane w nowym biurze, wiele innych jest zdalnych i twórcy zachęcają do składania aplikacji z dowolnego miejsca na świecie.

Pocztówki z Orbis

To dla twórców ekscytujące czasy, gdy tworzą nowe biuro, rozbudowują i reorganizują zespoły rozwojowe oraz wchodzą w kluczową fazę rozwoju Hytale. Aktualnie pracują nad kilkoma ekscytującymi funkcjami i zawartością, którymi zamierzają podzielić się jeszcze w tym roku. Nie są one jeszcze gotowe, ale jest przynajmniej na co czekać.

W międzyczasie, mamy kilka nowych ujęć z gry, każde z nich pokazuje nowe prefabrykaty, biomy i stworzenia z całego świata Orbis. Jak zawsze, twórcy są podekscytowani opiniami, pomysłami i spekulacjami społeczności na temat znaczenia każdej z tych nowych lokalizacji!

Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
Liściasta osada wznosi się nad mglistym bagnem
Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
Kweebeki są mrozoodporne i nie przeszkadza im trochę mokrej pogody
Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
Dobrze utrzymana kaplica z widokiem na borealną dolinę
Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
Skałki i wysokie drzewa dają schronienie przed żywiołami natury
Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
W tych lasach drzemie odrobina złośliwej magii
Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
Wytrzymały Mosshorn mieszka w wilgotnym, odległym bagnie…
Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
…jego sąsiedzi już dawno zniknęli
Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
Gdzie indziej, blade niebezpieczeństwa prześladują Las Duchów
Postępy prac nad grą: Lipiec 2020
…a słabnący żar niesie ze sobą pamięć o katastrofie