Oprócz środowiska, grafiki, czy efektów dźwiękowych, atmosferę w grze tworzy takżemuzyka. Na tym się dzisiaj skupimy, w szczególności na czterech nowych utworach.
W ciągu ostatniego roku kompozytor Hytale, Oscar Garvin, stworzył dziesiątki nowych utworów do gry. W Hytale każda strefa ma swój własny zestaw muzyki, który pomaga stworzyć jej atmosferę i poczucie miejsca. Wiele biomów i ciekawych miejsc ma również swoje własne, unikalne ścieżki dźwiękowe, a my obecnie szukamy sposobów na włączenie muzyki do innych aspektów trybu przygodowego w równie dynamiczny sposób.
Poniżej znajdziecie cztery nowe utwory z soundtracku Hytale, obejmujące obszary ze stref 1, 2 i 3. Przygotowaliśmy również kilka krótkich klipów wideo, aby dać Wam podgląd na obszary, w których możecie usłyszeć tę muzykę w grze. Utwory te są dostępne jako część playlisty Hytale OST, razem z pięcioma utworami, które już opublikowaliśmy.
Herbalist’s Refuge
Ten utwór ma na celu wywołanie poczucia spokojnej eksploracji głębokich lasów i zielonych terenów rzecznych strefy 1. Podczas gdy ten region z pewnością ma swoje niebezpieczeństwa, jest to również miejsce, które oferuje schronienie i które w przeszłości cieszyło się ochroną samej Gai. „Muzyka ma moc sprawiania, że czujesz klimat i historię, nawet jeśli nie jest to od razu widoczne” – mówi Oscar.
Canyon of the Many Suns
„Wyobrażałem sobie zaginioną świątynię ukrytą głęboko w kanionie” – mówi Oscar o tym utworze, który pochodzi ze Strefy 2. Przemierzanie zdradliwego terenu wymaga wysiłku, a ten utwór stara się odzwierciedlić zarówno tajemnicę nieznanego, jak i poczucie spełnienia, które towarzyszy zakończeniu długiej podróży.
Ancient Tombs
Wejdź głęboko w jedną z tych zaginionych świątyń i być może usłyszysz ten utwór. „Wyobrażałem sobie mroczny pustynny grobowiec, w którym możesz natknąć się na okultystyczny rytuał” – mówi Oscar. „Zła magia płynie w żyłach tej ukrytej ruiny”.
Snowfall
Ten utwór ze strefy 3 jest zupełnie inny, odzwierciedlający mroźne klimaty tej pięknej, ale często niebezpiecznej części Orbisu. „Wyobrażałem sobie rozległy śnieżny krajobraz ze śniegiem na sosnach, z pewnymi nutami mojej ojczyzny, Norwegii” mówi Oscar. „Wywołuję w myślach uczucie tych obrazów i odpowiednio dobieram instrumenty i harmonie. Piszę w ten 'fabularny’ sposób, aby spróbować dać graczowi poziom filmowej immersji.”